Jump to content
Esco

SX / Motorcross

Recommended Posts

14 hours ago, Esco said:

My Secret is do the Opposite of what chEFF picks

The secret is the wild card 90% of the people are going to pick Tomac, Webb, Roczen & AC in some order.  Hitting the wild card is tough to do and pays out the most.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup only reason I am in first I hit the wildcard 2 weeks in a row

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wild Card....I think I love you!

Wait, that's not how that goes...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/4/2020 at 4:00 PM, Esco said:

My Secret is do the Opposite of what chEFF picks

That hurts! Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

back to back whoop sections.... not a Webb track lol

C'mon Roczen.... we will be there tomorrow.  Glad it won't be a mudfest like last yearIMG_5601.thumb.JPG.5cac0167fd859cc102cb4c123e2b940b.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looks like ALL sand ?

Definitely not Blue groove California clay !

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, The NOOB said:

Looks like ALL sand ?

Definitely not Blue groove California clay !

That's actually all mud with a whole bunch of LIME, pic is from last year.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, The NOOB said:

Looks like ALL sand ?

Definitely not Blue groove California clay !

That was last year... rained all day.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, South Bay said:

R6.jpg

Looks like a really fun track!

I count 55 single jumps!  :bag:

 

:lmao:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomac track, he blitzes the whoops

Share this post


Link to post
Share on other sites

My secret weapon San Diego boy Anderson fell flat on his face.

Tell him he's OFF my fantasy team. 😡

Share this post


Link to post
Share on other sites

WHEW 4 weeks in a row its MINE

 

image.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/7/2020 at 9:52 AM, EMPIRE231 said:

back to back whoop sections.... not a Webb track lol

C'mon Roczen.... we will be there tomorrow.  Glad it won't be a mudfest like last yearIMG_5601.thumb.JPG.5cac0167fd859cc102cb4c123e2b940b.JPG

:lol:  Webb for the win!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he was angry as a hornet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can’t believe Forkner hasn’t gone after Ferrandis, every week the Frenchy knocks him off the track.Nobody can match his speed at the end of the motos.Team Husky sure took a dump.Everytime I was looking for Jason Anderson he was on the ground.Cant figure out what is wrong with Zach Osborne. I think he’s not over ringing his bell in Anaheim.Webb is now healthy. Watch out

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

agreed 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Time for Da chEFFF to make a charge to the TOP!! Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, CHEFF said:

Time for Da chEFFF to make a charge to the TOP!! Peace

As a Moderator of the group, can't you just give Esco a :bacation:???????

I need to do something different that much is obvious dropping like a rock

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's a Copy Cat league. I've been hacking his picks. Stealing signals. Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

again dropping like a Roc... I want that #2 spot back

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why can't Tomac get a start? Ugh!

Now Webb is gonna have confidence, look out!

Roc...what happened? He killed it in his Heat race then fizzled out!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Have you guy's seen this series.

Gives some great insights

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, dbart said:

Why can't Tomac get a start? Ugh!

Now Webb is gonna have confidence, look out!

Roc...what happened? He killed it in his Heat race then fizzled out!

I'm beginning to wonder if these races aren't fixed like the NFL.  Please tell me how Roczen and Tomac couldn't work their way up to the front ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, hondajimz said:

I'm beginning to wonder if these races aren't fixed like the NFL.  Please tell me how Roczen and Tomac couldn't work their way up to the front ?  

Hmm...

For that Race...All Tomac needed was to be top 5 and finish in front of Roczen but yeah...why they couldn't catch at least Bagget????? That is beyond me!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Preview Post

More Links

©2001 GlamisDunes.com.
All rights reserved.

×
×
  • Create New...